.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین بوگاتی شاهزاده سعودی

تنها بوگاتی جهان زیر پای شاهزاده سعودی است , عکس این ماشین که لنگه اش در جهان وجود ندارد را در ادامه مشاهده کنید که در کن دیده شده است.

به نظر می رسد هیچ خودرویی شبیه این اتومبیل در جهان وجود ندارد و توسعه های زیادی روی این ابرخودرو برای اولین خریدار این مدل صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

این بوگاتی کایرون اخیرا توسط یک شاهزاده سعودی خریداری شده است برای اولین بار در شهر کن درجنوب فرانسه به صورت عمومی برای علاقه مندان به خودرو به نمایش درآمد.
این مدل از کایرون پس از نمایش اولیه در نمایشگاه خودرویی ژنو در ماه مارس گذشته طرفداران زیادی پیدا کرد و یکی از صفحات ثبت نام این خودرو در همان زمان توسط یکی از شاهزادگان سعودی پر شد.


نمایش رسمی خودروی منحصربه فرد شاهزاده سعودی در کن

بوگاتی

تنها بوگاتی کایرون جهان

 

تشخیص این مدل برای مالکان دیگر کایرون نیز سخت است. از طرفی این خودرو به شکل انکارناپذیری معرف حرکت جاده ای است.

با وجود تفاوت های بسیار زیاد با ویرون، به راحتی می توان یک بوگاتی را در زیر طراحی پیچیده و متفاوت آن تشخیص داد. این تشخیص را مدیون جلو پنجره نعل شکل و خطوط دایره وار جانبی آن هستید که در زبان طراحی بوگاتی تعریف شده است.

با وجود اینکه این خودرو یکی از معدود مدل های جهان با این حجم از گزینه ها و امکانات است، شاهزاده بدرابن سعود مالک یکی از همان مدل های مفهومی بوگاتی گرن توریسمویی است که سال گذشته در نمایشگاه خودرویی به نمایش درآمد.

تنها بوگاتی جهان را شاهزاده سعودی خرید



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تنها بوگاتی جهان را شاهزاده سعودی خرید ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

امیر تتلو :اولادی را پرسپولیسی ها کشتند

غیبت هفته گذشته محسن مسلمان در یک جلسه تمرین پرسپولیس حرف و حدیث هایی را در پی داشت.

محسن مسلمان با غیبت در تمرین پرسپولیس راهی محل برگزاری یک دیدار فوتسال شدو تصاویر او در کنار امیرحسین مقصودلو (تتلو) انتقاداتی را در پی داشت.

احضار محسن مسلمان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر گرفتن سلفی با امیرتتلو باعث شد این خواننده زیر زمینی ساعات سختی را سپری کند.

امیر تتلو

ماجرای امیر تتلو و محسن مسلمان

او ابتدا در پستی اینستاگرامی نوشت:«من جواب بی احترامی رو با بی احترامی می دم. مگه تتلو قاتله یا مثلاً مریضی داره که هر کی میگه باهاش گشتم، رفتم کمیته انضباطی یا مشکل ایجاد شد یا خراب شدم؟ تو که بدت میاد و... پاش وای نمیسی حالا که گشتی! هر کسی مسئول کارای خودشه! من مگه خودم خرابم که کسی رو خراب کنم؟! وا... اونقدی که اینا... و قلیون ملیون می کشن، من فقط باشگاهم! این چه کار زشتیه جدیداً همه یاد گرفتن؟ به من چه ربطی داره اصلاً! هر کی می خواد معروف شه، میاد ما رو می کوبونه. زشته. خجالت بکشین... واقعاً زشته!»

امیر تتلو

امیر تتلو استقلالی شد


اما این پایان کار نبود و حمله هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی این خواننده و ثبت شدن بالای 10 هزار توهین در یک ساعت، باعث شد تا او این بار به صورت صوتی پستی را منتشر کند:محسن مسلمان اصلا دوست من نیست. دوستی دارم به اسم مملی که زنگ زد و گفت مسلمان می خواهد بیاید بازی شما را ببیند.گفتم نیاید چون داستان می شود.ولی اومد و داستان شد.من این همه دوست فوتبالی دارم، همین الان دارم از پیش روزبه چشمی میایم. مرتیکه! بی جرأت برگرد بگو من کاری نکردم که... رفتم نشستم فوتبال دیدیم. همان کاری که سلطان شمسایی کرد. اعدامت که نمی کنن. همه چیز مال بی جرأت بودن خودت هست. اگرهم که دعوت نشدی خب بیا یک پست بگذار تا من این همه فحش نخورم.»

امیر تتلو

اولادی را پرسپولیسی ها کشتند !


لحظاتی بعد او صفحه خود را از حالت عمومی به شخصی تغییر داد تا فقط فالوورهایش بتوانند پست هایش را ببینند. اما آنقدر توهین ها زیاد شده بود که تتلو ترجیح داد استقلالی شود و ضمن انتشار چند پست با مضمون هواداری استقلال، به شدت از منصوریان حمایت کرد. او در اولین پست بعد از تغییر تیمش، نوشت:« من تازه تو ٢٨ سالگی رسیدم به شعاری که بچگیا تو مدرسمون می دادیم. استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی. پُشت هر سه تاش هم هستم تا حد مرگ میگی نه ؟!! بیشین تماشا کن علی آقا ما بیشتر از سه میلیون تتلیتی پُشتتیمو بهت انرژی میدیم. انشاءالله که قهرمان شیم. هر جورم حساب کنی به شما میرسه که ایرانی هستی نه برانکو که کشورش جای دیگس و به اندازه ی کافی هم اینجا پول در میارن .زنده باد استقلال ٧٨.» او مجبور شد عکسی هم با پیراهن پرسپولیس منتشر کند و بنویسد:«این تیمو میبینید ؟!؟ از بچگی عاشق و هوادارش بودم و هر کار میتونستم براش کردم و هیشکی اندازه من تبلیغشو نکرد که الان ورزشکاشون پُره !!! حتی تو آهنگا اسم تیمو بازیکناشو آوردم ولی الان هواداراش میان به من فحش میدن سر اینکه یارو جرات نداشته یه پُست بذاره بگه قضیش به من ربطی نداشت !!! بابا چرا یادتون میره ؟!؟ همین شما التماس میکردین مجانی مردم بیان ورزشگاهو نمیومدن !! هر کاری میتونستین کردین !! هرکااار !! نمیومدن !! حالا پُر شد ؟!؟ خدارو شُکر 

جنجال سلفی امیر تتلو با مسلمان و ماجرای مرگ اولادی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: جنجال سلفی امیر تتلو با مسلمان و ماجرای مرگ اولادی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

روستایی در دل غار در چین

روستای ژونگ دونگ (Zhongdong) یکی از عجیب ترین روستاهایی است که بشر در طول تاریخ کشف کرده است. روستای ژونگ دونگ (Zhongdong) در غاری عظیم و بزرگ بناشده که محل جغرافیایی و عدم دسترسی افراد عادی به این روستا سبب شده تا عنوان یکی از دست نخورده ترین روستاهای جهان را به خود اختصاص دهد.

شهر گوئیژو (Guizhou) مکانی است که روستای ژونگ دونگ در ارتفاعات آن قرار دارد. غاری که این روستا در آن به وجود آمده 1800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و برای رسیدن به آن لازم است تا 1 ساعت با پای پیاده در ارتفاعات این شهر پیاده روی کنید.

روستایی در غار

روستایی در دل غار با 100 نفر جمعیت

همان طور که گفته شد مسیر نه چندان همواره و موقعیت مکانی روستای ژونگ دونگ سبب شده تا دسترسی مردم عادی به این محل بسیار کاهش پیدا کند. این موضوع روستاییان و غارنشینان ژونگ دونگ را مجاب کرده تا جامعه ای کوچک را برای خود پایه ریزی کنند.

دولت چین به دلیل سیاست های شهری و روستایی خود مدرسه روستای ژونگ دونگ را در سال 2008 تعطیل کرد چراکه دولت این کشور معتقد است تمام افرادی که قصد فراگیری آموزش را دارند بایستی طبق برنامه ها و سیستم آموزشی دولت پیش روند. به خاطر تعطیل شدن مدرسه روستای ژونگ دونگ کودکان و دانش آموزان مجبور هستند تا روزانه 2 ساعت پیاده روی کرده تا به مدرسه جدید خود در مکانی خارج از محیط غار و روستا دسترسی داشته باشند.

روستایی در غار

روستایی در دل غار با 100 نفر جمعیت

بزرگان و صاحب نظران روستای ژونگ دونگ به منظور احداث راه های ارتباطی مناسب تر برای سهولت در رفت وآمد روستاییان و ارتباط بیشتر آن ها با دنیای خارج از غار با دولت محلی وارد مذاکراتی شده اند تا شرایط و اوضاع فعلی روستای ژونگ دونگ بهبود یابد. اگرچه هم اکنون روستای ژونگ دونگ به سیگنال های تلویزیونی و رادیویی دسترسی دارد اما تا حد زیادی با دنیای خارج بیگانه است.

توضیحات تکمیلی پیرامون روستای ژونگ دونگ

پس از بحث و گفتگو با یک فرد چینی اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت کنونی روستای ژونگ دونگ به دست آمد که نشان از بهبود وضعیت روستاییان داشت. به لطف رسانه ها و گروه های خبری، جاذبه های گردشگری این روستا کشف شد که این موضوع سبب احداث جاده ای ارتباطی از روستا به دامنه کوه و محیط خارج از کوهستان گردید.

روستایی در غار

روستایی در دل غار با 100 نفر جمعیت

به مرور زمان مردم محلی این منطقه از روستای خود خارج شده و مناطق دیگر مهاجرت کردند اما با این وجود اکثر روستاییان محل سکونت قدیمی خود را رها نکرده و به ادامه زندگی در غار می پردازند. اگرچه کودکان و دانش آموزان مدرسه روستای ژونگ دونگ برای آموزش بهتر به داخل شهر آورده شدند اما پایان هر هفته برای ملاقات با خانواده هایشان به روستا بازمی گردند.

روستایی در اعماق غار با 100 نفر جمعیت چینی +تصاویر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: روستایی در اعماق غار با 100 نفر جمعیت چینی +تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: دختر نوه رضا شاه مدلینگ لباس شد + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

چندش آورترین روشهای درمانی در طول تاریخ

روشهای درمانی در طول تاریخ تفاوت های بسیار زیادی کرده است و پیشرفت تکنولوژی و درک بیشتر بشر از ویژگی های بدن انسان تاثیر بسیار مثبتی بر آن گذاشته است. قرار بر این است که پزشکان تا جایی که امکان دارد جراحی های خود را با کمترین درد و آسیب به بیمار انجام دهند اما تاریخ نشان می دهد که این گذاره بیشتر در مقام حرف، آسان است. با وجودی که براساس شواهد، پزشکان باستان بسیار کارکشته و حاذق بودند اما در بسیاری موارد به روش های عجیب غیراصولی، دردناک و نامتعارفی برای درمان بیماران متوسل می شدند. در ادامه با هفت روش درمانی یا باور غیرمعمول پزشکان دوران کهن آشنا می شوید که برخی از آنها برای انسان امروز اصلا قابل قبول نیست.

روشهای درمانی عجیب و غریب در طول تاریخ :

 روشهای درمانی
 روشهای درمانی
روشهای درمانی
روشهای درمانی
روشهای درمانی

عجیب و غریب ترین روشهای درمانی تاریخ +تصاویر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عجیب و غریب ترین روشهای درمانی تاریخ +تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

گرانقیمت ترین خانه دنیا کجاست و چه قدر می ارزد؟

در سرتاسر دنیا و در مناطق مختلف آب و هوایی ویلاهای زیبا و مجللی ساخته شده اند که در میان انها برخی جزو ترین ها هستند که از لحاظ قیمت ، مساحت و امکانات دسته بندی می شوند اما همیشه یک بهترین وجود دارد که تمام گزینه ها را در کنار هم درخود جای داده باشد درست مثل ویلایی که متعلق به پادشاه بلژیک بوده است. 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

عکس قدیمی از گرانقیمت ترین خانه دنیا

معرفی گرانقیمت ترین خانه دنیا به ارزش 860 میلیون یورو

این ویلا گرانقیمت ترین ویلای جهان است که با مبلغی باورنکردنی برای فروش گذاشته شده است. گرانقیمت ترین ویلای دنیا در جنوب فرانسه واقع شده است . این ویلا که 860 میلیون یورو قیمت گذاری شده است در حال حاضر متعلق به سوزان مارنیر و یکی از اعضای خانواده Grand Marnier می باشد. این خانه مجلل در یک دوره تقریبا 40 ساله متعلق به لئوپارد دوم، پادشاه بلژیک بوده است.

تصاویر منتشر شده از این ویلای بزرگ به خوبی نشان می دهد که فضای مختص باغ آن با طراحی منحصربه فردی تکمیل شده است. محوطه ای که به چمن کاری و باغچه اختصاص داده شده است حدود 30 هزار مترمربع است که 20 گلخانه برای پرورش گیاهان گرمسیری در آن واقع شده است. این ویلا 10 اتاق خواب با دکوراسیونی مجلل دارد که تمام انها در یک مسیر به یک استخر بزرگ منتهی می شوند.

تصاویر نمای بیرونی گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمای بیروی این خانه بزرگ با تلفیق رنگهای روشن سفید ، کرم و صورتی به رنگ گل رز زیباسازی شده است . پنجره هایی سرگرد که حس آرامش را به بیننده القا می سازد و بالکنی با ستون های گچبری شده بسیار زیبا که از فاصله ی دور هم قابل مشاهده است.

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا ویلایی در فرانسه 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمای بیرونی و محوطه چمن کاری شده گرانقیمت ترین خانه دنیا 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

استخر بسیار بزرگ گرانقیمت ترین خانه دنیا

دکوراسیون داخلی مجلل و اشرافی گرانقیمت ترین خانه دنیا

همانطور که می توان تشخیص داد این ویلای بزرگ دکوراسیونی مجلل و اشرافی دارد . لوازم و تزیینات این خانه قیمت هایی میلیون یورویی داشته و همگی انها از بهترین مراکز خرید فرانسه و ایتالیا خریداری شده اند. تصاویری از داخل گرانقیمت ترین ویلای جهان را در ادامه مشاهده می کنید.

گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمایی از معماری داخلی گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

چیدمان شیک با لوازم لوکس گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا با تزیینات اشرافی دیوارها 

 گرانقیمت ترین خانه دنیا

مبلمان و پرده های فرانسوی اتاق پذیرایی گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

دکوراسیون داخلی مجلل گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا و بزرگترین ویلای جهان

گرانقیمت ترین خانه دنیا با دکوراسیون داخلی اشرافی



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: گرانقیمت ترین خانه دنیا با دکوراسیون داخلی اشرافی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 699
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی