.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بزرگترین مروارید جهان صید شد

ماهیگیری که بزرگترین مروارید جهان را صید کرد ثروتمند شد. به گزارش mirro.com یک مرد ماهیگیر که نامش منتشر نشده است توانست مرواریدی به وزن 34 کیلوگرم را از آبهای جزیره پالاوان واقع در فیلیپین به دست بیاورد. در آن لحظه او نمی دانست که مرواریدش 5 برابر بزرگتر از درشت ترین مرواریدی است که تا قبل از آن کشف شده بود تا اینکه در یک حادثه خانه ی این مرد ماهیگیر در آتش سوخت و او مجبور شد برای مراقبت از این مروارید آن را به یکی از دوستانش در مرکز گردشگری سپرد و بدین وسیله متوجه ارزش مرواریدش گشت . براساس گزارشات دقیق بزرگترین مرواریدی که پیش از این صید شده بود 6.4 کیلوگرم وزن داشت و 35 میلیون دلار قیمت گذاری شده بود .

بزرگترین مروارید جهان

عکس بزرگترین مروارید جهان به وزن 34 کیلوگرم

این مروارید 100 میلیون دلار (76 میلیون یورو ) ارزش دارد.

ماجرای صید بزرگترین مروارید جهان توسط مرد ماهیگیر در فیلیپین :

مرد ماهیگیر برای شروع کارش در گوشه ای از آبهای پالاوان لنگر انداخت . بعد از دقایقی با بروز طوفان در دریا مرد تصمیم به ترک محل گرفت در همان لحظه وقتی قصد داشت لنگر را بکشد متوجه شد که سنگی بزرگ به آن گیر کرده است . مرد ماهیگیر با تلاش لنگر را بالا کشید و دید که یک پوسته ای از صدف با وزنی سنگین به لنگر گیر کرده است با جدا کردن پوسته به مروارید درشتی رسید ولی نمی دانست که صاحب چه گنجی شده است و برای همین با باور آنکه این مروارید برای او شانس خواهد اورد آن را به خانه اش برد و در صندوقچه نگهداری کرد تا اینکه بعد از حادثه آتش سوزی آن را به دست دوستش سپرد و واقعیت بر او آشکار شد.

بزرگترین مرواریدجهان 34کیلوگرم وزن و100میلیون دلارارزش



:: موضوعات مرتبط: طلا و جواهرات , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین مرواریدجهان 34کیلوگرم وزن و100میلیون دلارارزش ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

 سرنوشت فرزندان بازیگران مشهور دنیا

فرزندان بازیگران مشهور

پسر آنجلینا جولی و برد پیت

در مطلب زیر وضعیت فرزندان چهر ه های مشهور هنری دنیا را مشاهده می کنید؛ افرادی که شبیه پدر و مادر خود بوده، در مسیر آن ها گام برداشته اما به شهرت و اعتباری همانند والدین خود نرسیده اند:

فرزندان بازیگران مشهور

«آلن فابین موریس مارسل دلون» معروف به «آلن دلون» بازیگر مشهور فرانسوی است که از سال 1957 تا سال 2008 آثار متعدد و معروفی را از خود برجای گذاشت. فرزندش «آنتونی دلون» نیز از سال 1986 راه پدرش را پیش گرفته است. البته او تا حدی شبیه پدرش بوده اما جذابیت او را ندارد. خود دلون هم می گوید:«پسرم با من متفاوت است»

فرزندان بازیگران مشهور

«شیلو» فرزند برد پیت و آنجلینا جولی است که در کنار پدر (سمت راست) ایستاده است که شباهت بسیاری به مادرش دارد و خیلی ها او را یکی از چهره های آینده سینمای دنیا می دانند. نخستین عکس شیلو به مبلغ 4.1 میلیون دلار به یک مجله در آمریکای شمالی فروخته شد و تصویر دیگر توسط یک مجله انگلیسی با مبلغ 3.5 میلیون دلار خریداری شد. در سمت چپ تصویر پسر خوانده کلمبیایی آن ها به نام «مدوکس» هم دیده می شود.

فرزندان بازیگران مشهور

«اما کارونا تورمن» بازیگر آمریکایی که در فیلم های متعددی با ژانر های متفاوت از جمله درام تا علمی - تخیلی و اکشن بازی کرده است. وی با بازی در فیلم «پالپ فیکشن» نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب شد. بتمن و رابین، بینوایان و گاتاکا از دیگر فیلم های اوست. «مایا ری تورمن هاک» که ماحصل ازدواج «اما» با «ایتن گرین هاک» - که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد - است، به مانند پدر و مادرش حرفه بازیگری را در پیش گرفته است.

فرزندان بازیگران مشهور

«مورگان فریمن» بازیگر و کارگردان که بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار شد. رستگاری در شاوشنک، نابخشوده و بروس قدرتمند از دیگر فیلم های مطرح این بازیکن سیه چرده آمریگایی است. وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب 2012 است. «آلفونسو» یکی از فرزندان مورگان است که از سال 1994 در حرفه پدرش به فعالیت می پردازد اما همانند پدر مشهور نیست.

فرزندان بازیگران مشهور

کمتر کسی است که «آرنولد شوارتزنگر» را نشناسد. او یک بدنساز اتریشی - آمریکایی است که هفت مرتبه قهرمان مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) شد. شهرتش بیشتر به خاطر حضور در فیلم های اکشنی است که از سال 1969 تا 2015 در آن ها نقش آفرینی کرد. پسر بزرگ آرنولد یعنی پاتریک هم پس از کار به عنوان مدلینگ و فعالیت های خیریه، در سال 2013 در فیلم کمدی Grown Ups بازی کرد.

 

فرزندان بازیگران مشهور

«ناتالی بایه» و «لورا اسمت»، مادر و دختر بازیگر فرانسوی هستند. ناتالی از سال 1970 تاکنون مشغول فعالیت بوده و دخترش هم از سال 2003 وارد عرصه بازیگری شده است که آخرین فیلمش «ساقدوش بهشت» است.

فرزندان بازیگران مشهور

«ژرار ژان ژونیو» هنرپیشه، کارگردان فیلم، تهیه کننده و فیلم نامه نویس فرانسوی است. فیلم هم سُرایان، مهم ترین فیلم در کارنامهٔ بازیگری وی به شمار می رود که به خاطر آن نامزد جایزه سزار بهترین بازیگر مرد شد. پسرش آرتور هم یک کارگردان تئاتر در شهر پاریس بوده و چند فیلم را هم با پدرش بازی کرده است. خیلی او را از نظر چهره و نوع بازی شبیه پدرش می دانند.

فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه میکنند + تصاویر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه میکنند + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.

علاقه پرستو صالحی به حیوانات

پرستو صالحی هنرمند جوان کشورمان فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرد .

این هنرپیشه جوان متولد نهم آبان سال پنجاه و شش در تهران است و با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. پرستو صالحی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حمایت از حیوانات پرداخت.

این روزها در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده می شود بسیاری از هنرمندان با انتشارپستی واحد خواستار رعایت حقوق حیوانات شده اند.

در همین راستا "پرستو صالحی " بازیگر سینما و تلویزیون در ساختار جدید نسبت به این موضوع اذعان داشت و از علاقه خود به حیوانات گفت.

پرستو صالحی

علاقه پرستو صالحی به حیوانات

پرستو صالحی نوشت:

تمام عمرش به آدم خدمت می کنه تهش همه میگن خرِ و داره عینِ خر کار می کنه.من عاشق این حیوونم با این نگاه مهربونش. با حیوانات مهربان باشیم. سر فیلمبرداری تله فیلم مهاجران روستای سیاوشان استان مرکزی.

سلفی پرستو صالحی با حیوان مورد علاقه اش +عکس



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سلفی پرستو صالحی با حیوان مورد علاقه اش +عکس ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.

عکسهای جدید بازیگران مشهور ایرانی

امیرکربلایی زاده و همسرش از قاب دوربین غلامرضا خلیفه، پس از اجرای تئاتر «پری» که با هنرنمایی امیر و کارگردانی امیرغفارمنش به پایان یافت.

امیرکربلایی زاده و همسرش
بهنام صفوی و جوان
سامان احتشامی و همسرش
 لاله اسکندری و همسرش
لیلا بلوکات و علی کریمی
سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ
اندیشه فولادوند
حمید گودرزی
لیندا کیانی در مشهد
محسن مسلمان و سیاوش خیرابی
 جشن تولد عمو پورنگ
مریم خدارحمی و پورعرب
احسان قائم مقامی و جناب خان و جوان
علی ضیا
علی نصیریان
شقایق فراهانی و مریم کاویانی
محمدرضا گلزار
گلاره عباسی و مادرش
 الناز حبیبی و پدر عزیزش
رضا رویگری
سام نوری در کنار هستی مهدوی و سارا منجزی
ملیکا شریفی نیا
نفیسه روشن
روناک یونسی

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 2015 + تصاویر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 2015 + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.

مهران غفوریان سری جدید زیر آسمان شهر را میسازد

مهران غفوریان بازیگر کمدی سینما و تلویزیون که این هفته 42ساله می شود، خیلی ها را به یاد سال 80 و مجموعه ماندگار زیر آسمان شهر می اندازد.

مهران غفوریان و امیر نوری
سریال زیر آسمان شهر

مهران غفوریان از ناردون تا زیر آسمان شهر + تصاویر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مهران غفوریان از ناردون تا زیر آسمان شهر + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.

ستاره اسکندری به باران پیوست

ستاره اسکندری بازیگر جوان کشورمان که با بازی در نقش نرگس به جای مرحوم پوپک گلدره شناخته شده تر شد، دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر مشغله کاری در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. ستاره اسکندری از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال 1375 بود.

ستاره اسکندری که از تئاتر موقتا خداحافظی کرده بود با پیوستن به مدیریت سالن باران به این حوزه بازگشت.

خیام وقارکاشانی؛ مدیر تماشاخانه باران از پیوستن ستاره اسکندری به مدیریت این مجموعه خبر داد.

 

وقارکاشانی با اشاره به پیشنهادهایی که از سوی افراد مختلف برای شرکت در تئاتر باران شده، گفت:بعد از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که کسی بهتر از ستاره اسکندری برای مدیریت تئاتر باران نیست زیرا او کارشناس تئاتر بوده و دغدغه دارد. در هیاهوی پیوستن بازیگران به شبکه جم خوشحالیم که ستاره اسکندری به باران پیوسته است.

ستاره اسکندری هم با اشاره به مزایای راه اندازی سالن های خصوصی برای تئاتر گفت:تئاتر دولتی شرایط به خصوصی داشت و گاه با دلیل و بی دلیل دولت به خود اجازه می داد که در اجرای یک اثر تئاتر ورود کند.

ستاره اسکندری

بازگشت دوباره ستاره اسکندری به تئاتر بعد از خداحافظی موقت

او با اشاره به خداحافظی موقتی که چندی پیش از تئاتر داشت؛ گفت:وقتی چند کار من با وجود دریافت مجوز و تمرین متوقف شد از تئاتر خداحافظی کردم اما وقتی بزرگتر شدم فهمیدم تئاتر خانه ماست و عقب نشینی آسان ترین کار ممکن است. این بود که دوباره به تئاتر برگشتم اما فکر کردم بهتر است احساس مسئولیت کرده و از تولیدات تئاتری در این زمینه حمایت کنم.

ستاره اسکندری با بیان این که اتفاقی که در تئاتر در حال رخ دادن است قبلا در سینما اتفاق افتاده و آن را به عقب کشیده است توضیح داد:یک جنس آدم هایی در سینما وجود دارند که بار تجاری شان بیشتر است. این اتفاق با نام تئاتر بدنه هم در حال شکل گرفتن است و اتفاقی ناخوشایند محسوب می شود. آرمان ها و چرایی تئاتر فراموش شده و افراد دنبال تولید هستند بدون اینکه بگذارند اندیشه هایشان قوامی بیابد؛ به خاطر تکرار، همه چیز دارد در یک سطح برگزار می شود. تئاتر باران به جریانی فکر می کند و من مطمئنم با این روند در تاریخ به عنوان اولین سالنی که به مواردی مثل کار گروهی فکر شده؛ ثبت خواهند شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد:باید در تئاتر دانشجویی آموزش هایی داده شود که به محض خروج تبدیل به جزئی از محیط قلابی تئاتر حرفه ای نشوند و نخواهند با یک پرش ناگهانی به آن برسند. امکان و جایی وجود داشته باشد که قدم به قدم به جلو حرکت کنند. اتفاق نامیمونی که در سینما و بعدها در تلویزیون افتاده و اکنون گریبان تئاتر را هم گرفته این است که خیلی ها فکر می کنند با آثار زودپز سه هفته ای و آوردن چند چهره و سوپراستار می توانند روی صحنه بروند. امیدوارم با حمایت جایی مانند تئاتر باران این جریان به درستی هدایت شود.

بازگشت دوباره ستاره اسکندری به تئاتر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازگشت دوباره ستاره اسکندری به تئاتر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی